dinsdag 17 februari 2009

Springboks on the green?!

Vandaag was een relaxte dag, ben nog ff naar de kapper geweest, zo veel haar heb in dit warme land niet nodig;) Daarna heb ik besloten om lekker te gaan golfen. Heb dit volgens mij al in geen jaar gedaan omdat ik er geen tijd voor maakte maar nu heb ik mooie die gelegenheid en het is toch er bewolkt dus prima temp om wat actiefs te doen.
Het afslaan ging redelijk, af en toe een mooie bal. Gelukkig dat er weinig mensen waren om te raken. Oh, moest wel eerst vragen of de watertankvrachtwagen van de driving range af wilde gaan. Stel je voor dat ik tuinman zou raken. Het was wel gek, de banen waren goed groen maar daarbuiten was het gewoon woestijn. Het slaan ging uiteindelijk lekker, had wel het gevoel dat ik wat banen miste omdat er alleen wat zand lag maar dat mocht de pret niet drukken. Het was ook heerlijk dat ik de enige was die op de baan liep. Dat komt in NL nooit voor.
Nou ja helemaal alleen is wat overdreven want.... er liepen ook de springbokken en die soort fazanten die ik had aangereden op de baan. Wel heel slim van ze om dat lekkere groen gras te eten;)
Met de auto weer terug gereden, en natuurlijk een lifter meegenomen. Dit was ook een golfer en hij vertelde mij dat je voor N$ 3000 per jaar lid kon zijn (N$12 = 1 euro). Dat zijn nog eens prijzen. Mijn buikje gaf het signaal dat het tijd is voor het avond eten. Op de een of andere manier lunch ik de laatste paar dagen niet. Heb dan ook geen honger. Dus op 2 maaltijden per dag leven kan dus, lijkt wel of ik weer in Doi Suthep ben. Er is in Swakopmund een mooi restaurant aan de zee. Het heeft een mooie pier waarbij je mooi uitzicht heb op de kustlijn. Wel gek dat naast zoveel water er meteen woestijn is.
Het restaurant The Tug, is gemaakt van een oud schip. Dat kan je van binnen heel goed zien. Ik zat in de bar te eten en dat was vroeger de stuurhut, kijk maar;) Ik hoop alleen dat de kapitein van toen niet zoveel drank onder armbereik had...

Morgenvroeg ga ik lekker sandboarden, zou ik dan ook van de zwarte piste af kunnen??? ;)

Geen opmerkingen: