dinsdag 17 februari 2009

One mudpuddle to deep

Na het ontbijt, het is inmiddels de 16e, op weg gegaan. Vandaag wil ik naar Henties Bay gaan, lekker aan het strand lopen, leek mij wel een goed plan. Dus ik op weg op de C35 dit is weer geen asfaltweg dus de schokdempers moesten het verduren. Na weer wat grote mudpuddles te hebben doorstaan (weer buiten de weg om gereden, maar wel eerst goed gekeken of het kon), kwam ik een 4WD tegen bij een hele grote mudpuddle. De driver vertelde me dat zijn hele banden in het water verdwenen. Dus dat ga ik met mijn Polo nooit lukken;(. Dus maar weer keren, na 40k. 'One mudpuddle to deep'

Moest nu een heel eind om rijden. Heb uiteindelijk ca. 650k gereden en besloten om naar Swakopmund te gaan. Onderweg nog een bakkie gedaan in Omaruru. Kwam nog een groepje jongens tegen die lekker in de (modder)rivier aan het spelen waren. Natuurlijk mocht ik een foto van ze maken, vooral als ik ze het ook liet zien.Onderweg is veranderde het landschap heel erg. In de ochtend was alles heel groen en veel planten. Gaande weg werden de planten minder en kleiner totdat ik echt helemaal in de woestijn aan het rijden was. Ik heb ongeveer 15 l water bij me dus als er wat gebeurt... dorst hoef ik niet te krijgen.
In Swakopmund een hostel gevonden, lekker hier rond gelopen en mijn blog bijgewerkt. Na een hapje gegeten te hebben en weer bekenden tegen te zijn gekomen. (hoe groot is Namibie ook al weer). Vannacht heb ik niet zo goed geslapen. Het was erg warm en geen airco. Dat was gisteren wel anders. Ze hebben hier allemaal dikke dekens liggen maar dat is veel te warm. Had dus maar de airco op 20 C gezet zodat ik het niet te warm zou hebben. Rare wereld.

De fotoman zei dat hij mij dig. camera niet kon maken, wel had hij nog wat zand uit geblazen maar dat hielp niet. Daarna mij blog bijgewerkt en een dvd backup gemaakt. Heb nu wel weer genoeg achter de pc gezeten dus ga zo maar stoppen.

Geen opmerkingen: