donderdag 19 februari 2009

Flamingo's in Walvisbaai

Vandaag heb ik lekker relaxed aangedaan en ben naar Walvisbaai gegaan en een heleboel flamingo's gezien. De foto's komen nog een wel een keer

Ik heb nog maar 4 min en dat sluit dit internetcafe dus hou het kort. Morgen ga ik naar Sossusvlei om de zonsop- en ondergang te zien. Ik verwacht dat ze daar ook geen internet hebben dus ben pas weer online op de 22e. Dus wees gerust als je een paar dagen niets van me hoord. Heb inmiddels een mede reiziger gevonden die hetzelfde gaat doen dus dat wordt wel gezellig. We gaan wel in een tent slapen omdat daar de lodges erg duur zijn. Ach, dat hoort toch ook bij vakantie vieren!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He mister rallyrijder :)

Super foto's en mooie verhalen.
Ik zeg relaxen en genieten.

veel spab herr Jeroni

Joris zei

He Gozer,

Wow, wat een verhalen! Kan me zelf ook nog herinneren dat ik een boze olifant achter me aan had in Z-Afrika... Dat 'dune surfing' klinkt ook echt tof. Heb je daar ook filmpje van? Heb je nog steeds de zelfde huurauto die je met wat plakband weer aan elkaar hebt geplakt of sneaky ingeruild voor een ander ;-). Kom je nog beetje makkelijk in contact met wat (jonge) toeristen of locals? Enjoy!
PS. stuur me ff je local phone number, ben wat meer van het sms-en dan het bloggen...