dinsdag 24 februari 2009

Herculanen in Cape Town

Vandaag had ik een lunch afspraak met Lucas en Ashran (ik hoop dat ik zijn naam zo goed heb geschreven). Zij zijn ook Herculanen en zijn van cricket afdeling. Via een uitwisselingsprogramma zijn zij in Cape Town voor 3 maanden om hier beter te leren cricket spelen.

Lucas en Ashran zijn een keer in het Hoofdbestuur van Hercules langsgekomen om te vertellen van hun sportieve plannen. Ik kwam er toen achter dat we tegelijkertijd in CT zouden zijn. E-mails uitgewisseld en vervolgens zit je lekker aan de waterkant te lunchen alsof de gewoonste zaak van de wereld is.ons drieen met op de achtergrond Table mountain
Na de lunch ben ik nog meegelopen met hun naar het United Cricket stadion. Ja, cricket is hier hot dus hebben ze een stadion. En wel naast het nieuwe voetbalstadion voor WK 2010. Dus die heb ik al gezien en volgens mij gaan onze jongens hier gewoon winnen.
Vervolgens ben ik er weer vandoor gegaan om CT verder te verkennen. Wel hebben we afgesproken dat we gezamenlijk een stukje voor de Argo gaan schrijven met foto's erbij.

Geen opmerkingen: