vrijdag 1 februari 2008

The jouney has started ;)

Hallo allemaal,

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve mails, sms´jes en voicemails die ik de afgelopen dagen heb gekregen. Ik vond het fijn om te merken dat zoveel mensen met mij mee leven!!!

Nou, ik ben onderweg. Op dit moment zit ik in Madrid te wachten totdat mij vliegtuig vertrekt. Helaas heeft het ongeveer 3 uur vertraging dus zit hier nog wel even.... Deze week heel hard gewerkt om weg te kunnen en nu ben ik een totale rust gekomen, wel even wennen hoor! Wachten op een vliegveld is niet het leukste wat je kan bedenken maar met internet kom je heel ver ;) Ben al met Robin aan het msn-en.
Ik heb Frans van the Point (hostel in Lima) ook al een mail gestuurd, dat de chauffeur wel een paar uurtjes later kan komen. Wel relaxed om van het vliegveld opgehaald te worden.

Gisteren kwam Dennis nog even langs en hebben we nog een leuke avond gehad, vond dat wel fijn om die avond niet alleen te zijn. Wel weinig geslapen vanacht (wekker 4,25u ) en niet echt ingehaald. Met de taxi naar het station, met (een vertraagde) trein naar Schiphol en meteen in de rij gestaan dus ging allemaal goed.


Ik moet zeggen dat dat Spaans wel irritant is, daar ga ik nog problemen mee krijgen. In de verste verte klinkt het niet als italiaans en als ze engels spreken moet ik wel 3x vragen wat ze zeggen. Had ik maar eerder mijn studieboek open gedaan ;) Eigen schuld denk ik dan maar!

Ok, ik ga nog maar eens een rondje doen op het vliegveld, kijken wat ik allemaal niet ga kopen.

Prettig weekend en tot in Peru!

Geen opmerkingen: