woensdag 9 mei 2007

Bangkok

Ja, aan alles komt een eind. De laatste paar dagen ben ik van Ko Tao met de boot naar Surat Thani gegaan. Deze reis duurde zes uur en was heel relaxed beetje muziek luisteren en naar de golven kijken.
In Surat Thani de nacht doorgebracht om vervolgens naar Bangkok te vliegen. Dat ging in een keer snel. Taxi gedeeld met iemand en naar Kho San Road (of zo iets dergelijks, in ieder geval waar alle backpackers zijn).

Had voor de verandering een luxe kamer met Airco, heerlijk is dat toch. Deze dag ben ik gaan shoppen en heb besloten een pak te laten maken. En zo gezegd zo gedaan. Heb er weer een bij. 3D met 2 broeken en shirt alles op maat gemaakt. Nog een paar stropdassen om het geheel af te kleden. Helaas was het niet op tijd af dus wordt het opgestuurd. Hopenlijk gaat alles goed.

Ben nu op het vliegveld, alles ingecheckt en de laatste uurtjes nog even doorbrengen, dus dacht ik laat ik mijn blog maar bijwerken. Morgen ben ik weer in Nederland, ben benieuwd wat ik daar zal aantreffen.

Oh ja, voel me net een afpel paasei, alleen komt er roze onder de schilletjes vandaan. Was heerlijk bruin, maar plaatselijk (en wordt steeds groter) wordt dat aardig gecompenseerd. Hahaha.

Geen opmerkingen: