vrijdag 4 mei 2007

Ko Tao

Ja. Vandaag is er wel tekst bij. Ik loop al een paar dagen rond op dit eiland dus moet even goed nadenken wat ik gedaan heb. Na, de vele bussen en de boot aangekomen op Ko Tao. Vanaf de boot zag het er niet zo goed uit, veel gebouwen en reclame.... Dus, snel weg van de pier en heb een taxi gedeeld naar het noorden. Uiteindelijk heb ik een betaalbare houten bungalow gevonden iets ten noorden Sai Ree Beach. En daarna het strand op gebanjerd. Het is een schitterend eiland, Goed wit zand en blauwe zee met op de achtergrond palmbomen. Goede plek dus voor de laatste paar echte vakantie dagen.
Na een paar duiken in het water, wat trouwens heerlijk warm is, en wat kleur gekregen, begon het hard te regenen. En ik bedoel echt hard! Dus een strand tent ingedoken en daar net zolang gewacht totdat de regen over was. Daarna ben ik naar het hoofddorp Mae Haad Village gelopen en wat toch nog iemand gevonden om een goed gesprek te hebben. Daarna, weer ergens geschuild en nog wat gepoold voordat ik mijn mandje in kon.
De volgende dag was het weer nog slechter, in de ochtend verplicht in een andere strandtent verbleven. Dacht ik dat iemand mijn slippers had vergeten, bleek ik ze helemaal niet meegonomen te hebben....hoe erg ben ik al in de relax mode?
In de middag nog iets gedaan, weet niet meer wat en 's avonds twee films gezien en gepoold. Natuurlijk helemaal vergeten, heb lekker een oil massage gedaan. Klein vrouwtje met sterke handen. Voelde me helemaal herboren.
Op de terugweg een cafe ingedoken en tot diep in de nacht wat bier gedronken. Ja, je moet wat als het weer slecht is. Gelukkig was ik niet helemaal alleen, heb veel sms-jes verstuurd en dat gaf me een beter gevoel
.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jeetje man,

ziet er erg relaxed uit allemaal.
Dus als je terug komt (ooit???) dan is mr J volledig relaxed en chill.

Hier super lkr weer!!! hahaha, maar dat zal volgende week wel weer anders worden.

Morgen begin van de clubkampioenschappen, is kijken of ik team 2 goed kan vertegenwoordigen.

greetz mr j