donderdag 22 april 2010

Going home;(

Gisteren heb ik mijn laatste island hopping gedaan. Ik vind dat echt heerlijk om te doen, het is relaxed en afwisselend en je ziet veel van de eilanden. Deze keer weer in een limestone grot geweest en een landbrug gezien.

Vandaag ben ik vroeg uit El Nido vertrokken, tenminste dat was de bedoeling maar uiteindelijk ben ik in Puerto Princessa aangekomen. Stoffig en bezweet. Ga zo lekker een douche nemen en mezelf op een wel verdiende massage trakteren. Moet toch een aantal uur hier doorkomen want vanavond vlieg ik naar Manila. Ga daar waarschijnlijk midget wrestling kijken. Is dus Midget Boxing geworden en ik was de scheidsrechter. De rechter Midget heette Jonathan! en die heb ik dus laten winnen;)
Zat vandaag wel wat in de rats omdat gisteren mijn reservering van mijn vlucht naar huis niet meer bestond. Telefonisch kon ik Cathay niet bereiken en internet heb je natuurlijk niet in een van. Ik had al een Jaap gevraagd of in geval van ik bij hem zou kunnen slapen. Dit was natuurlijk prima en ik zou dan meteen naar een groot Nederlands feest mee kunnen. Klonk goed!

Gelukkig was mijn reservering vandaag wel bekend en heb mijzelf online ingecheckt! Voelt wel goed, kom ik op tijd aan in NL. Wel wat vroeg (rond 7 uur 's ochtends, vlucht CX271) dus als je vroeg wakker bent en het leuk vind om mij van Schiphol te halen, zou ik dat heel leuk vinden. 

Tot gauw!

Geen opmerkingen: