zaterdag 26 maart 2011

Central America here I come!

Yes, mijn reis naar Midden Amerika is begonnen!!!!
 Op dit moment zit ik op het vliegveld van Houston te wachten op mijn vlucht naar Guatemala. Vlucht ging goed, lekker wat geslapen, films gekeken en alvast wat in de LP gelezen (tja, moest er een keer van komen). In totaal moet ik 8 uur wachten om dit saaie vliegveld weer te mogen verlaten. Kwam er ook achter dat mijn telefoon het hier niet doet:-( Gelukkig heb ik bij de Presidents Club wel een gratis wifi gevonden dus kon relaxed mijn mail en fb checken op mijn eigen Netbook. Hoe relaxed is dat? Leonie ook op deze manier nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zelfs nog leuk geskyped! Het lijkt alsof ik helemaal niet zover van huis bent. En het moment van uitzwaaien op Schiphol door Japke en Joris lijkt ook net gebeurt te zijn.
 
In de Fox Sports bar een wel verdiende biertje besteld en de laatste twee afleveringen van Martijn in China gelezen. We lijken net twee magneten die elkaar afstoten. Hij weer naar NL en ik snel daar weg. Wel fijn dat hij weer thuis is na al die stress om de hangbruggen goed gemaakt te krijgen (www.hollandplatforms.com). 
 Ga zo maar naar de gate voor mijn vlucht naar Guatemala City (2 uurtjes en als ik aankom is het 4 uur ’s nachts voor mijn gevoel, gelukkig staat er al een taxichauffeur met een bordje met mijn naam op me te wachten), wel nog ff afrekenen. Jemig wat een rare bediening. Wil ik betalen, kan dat alleen mijn ‘server’. Weet ik veel wie dat is… Lekkere service zo. Het is zowiezo goed te merken dat ik in Amerika ben. Om het land binnen te komen, gebruiken ze van alles om te achterhalen dat je niet verkeerd bent: interview, 3D-body scan, vingers- en oog scan. Daarnaast veel mensen met overgewicht en dan ook met een bijzondere kledingsmaak. Over kleren gesproken, ben benieuwd wat Stefanie van mijn kleren vindt. Heb toch wat meegenomen wat volgens haar eigenlijk niet meer kon… Maar op vakantie toch wel? :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er goed uit dat biertje!!! Alles top daar?!!