maandag 23 april 2007

What to do when encouter a licking bear

Ik weet nog heel goed dat ik een keer in de US had gehiked en dat we een folder kregen wat we konden doen als we een beer tegen kwamen. Er waren wat mogelijkheden maar bij de zwarte beer stond uiteindelijk: Good luck!

Ik moest aan deze folder meteen denken toen we naar onze boomhut liepen. Iemand zei tegen me: He daar heb je een beer!. Ik dacht, leuk grapje maar daar trap ik niet in. Totdat er iets groot en zwart tussen mijn benen doorliep. Ik schrok met te pletter want het was echt een zwarte BEER!

Het was een baby beertje en was helemaal gewend aan mensen dus toen wij een lunch stop hielden, ging hij meteen naar ons toe en wilde spelen. Op een gegeven moment kwam hij ook naar mij toe en begon….. aan mijn arm te likken. Echt waar, ik had een likkende baby beer naast me. Het voelde heel grappig hij vouwde zijn pootjes om mijn arm om beter grip te krijgen. Ik kon hem gewoon aaien terwijl hij bezig was, ik denk dat hij het zout op mijn arm erg lekker vond (ik had al aardig gezweet).
Op een gegeven moment was het genoeg en wilde ik dat hij stopte, maar dat moest ik heel voorzichtig doen omdat zijn nagels scherp waren en er al veel kracht in zijn pootjes zit. Maar dit ging goed!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

GRUWELIJK!!! Dat wordt showen die video!!!

Anoniem zei

Wat een poepie!! ALS je nog een souvenier mee wilt nemen weet je het he?;)
steef