zondag 15 maart 2009

Eenmaal in Holland

De vlucht naar Nederland ging voorspoedig. Gelukkig deden de stewardessen niet te moeilijk toen ik aankwam met mijn giraffenfamilie;). Op Schiphol stond Joris mij op te wachten. Dat vond ik heel leuk! Hij had gewoon een lange lunch genomen en naar Schiphol gereden. Het was wel weer gek om weer veel en in het Nederlands te praten. Maar inmiddels ben ik er wel weer aangewend.

Eenmaal thuis aangekomen, was het er koud, tikkeltje ongezellig omdat ik er weinig mensen tegenkom maar toch wel weer fijn. De giraffenfamilie en mijn houten vaas heb ik uitgepakt en een mooie plek in mijn huis gegeven. Wat ik van te voren bedacht had hoe het zou staan, is goed uitgekomen.


Inmiddels ben ik al een week terug in Nederland;( Graag zou ik weer in Afrika zijn, hier is moet ik weer vanalles. Maar ik vind het wel fijn om dichter bij mijn vrienden en familie te zijn. De gezellige stapavonden zijn alweer gepland dussss....dat gaat hier helemaal goed komen!

Zo terugkijkend op mijn reis in Afrika, ben ik heel blij dat ik de mogelijkheid heb gehad om dit (gedeelte) continent te bezoeken. Het is echt heel mooi om daar te zijn en zal ook zeker een keer terug gaan maar dan wel met een 4WD;)

Geen opmerkingen: