donderdag 5 maart 2009

Swellendam to CT

Na een zeer goede nachtrust lekker wakker geworden in mijn eigen kamer. Ja, Ilzebet had goed voor mij gezorgd zodat ik een tweepersoons kamer had. Dat was een tijd geleden dat ik zo'n luxe had! Een heerlijk ontbijtje gehad in een nog niet zo sterke zon.

Voor deze dag had ik nog een plannen gemaakt en wilde eigenlijk ook niet zoveel doen. Dus zat lekker mijn nieuwe boek te lezen (Mark Haddon: A spot of Bother (gekregen van Barney)). Zijn eerste boek heb ik ook gelezen dus ben benieuwd wat ik van deze vindt. Komt Ilzebet naar me toe, of ik ook naar de gym wil gaan. Lijkt mij een prima plan. Heb dus even 6 k gerend binnen 28 minuten. Heerlijk om zo dood van de band af te komen.

Ik had zin om in het stadje te gaan lunchen dus belde Adri op of ze zin had om mee te gaan. Was gezellig om met haar te lunchen. Heb veel gelachen.
Daarna heb ik lekker met mijn voeten in het zwembad mijn boek gelezen. Tot dat de zon onderging. Ik blijf het mooi vinden om naar ondergaande zonnen te kijken. In mijn auto gestapt en naar een hoog punt gereden. Vanaf hier had ik mooi uitzicht en scheen de zon mooi op de Langeberg Range. Weer heerlijk een pizza gegeten en wat nagepraat.Vanochtend vroeg op gestaan en na het ontbijt afscheid genomen. Om 9 uur zat ik al in de auto vergezeld door Freshly Ground. Dit is ook een cd die ik in CT heb gekocht en nog beter dan Goldfish. Gelukkig hoefde ik vandaag maar 220 km te rijden dus was er zo. Op tijd mijn auto ingeleverd en ben nu mijn blog aan het bijwerken en een laatste dvd'tje aan het branden. Ik heb gecheckt en mijn vlucht KL598 ligt nog op schema en ik heb een betere stoel voor mijzelf gekozen.

Vandaag zal ik mijn tijd killen in CT maar dat gaat me zeker lukken, ben namelijk heerlijk relaxed en besef van tijd is al heel anders dan toen ik vertrok. Het is alleen vandaag heel erg warm: 38 graden. Dat zal de overgang naar het koude Nederland er niet op vergemakkelijken.
Op de greenmarket nog wat rondgehangen. Kwam daar nog een gek tegen die met een zeer groot uitgevallen hoofdtooi. Dit ding was zeker 3 meter hoog en woog bijna 30 kilo;( Ok, je valt wel op en je verdient geld maar mij zal je dat niet zien doen.
In het vliegtuig zal ik wel lekker slapen en kom op vrijdagmiddag rond 13 uur in NL. Daar wil ik dus helemaal nog niet zijn;(

Geen opmerkingen: