vrijdag 26 maart 2010

Een nieuw avontuur gaat beginnen

Heerlijk! Ik ben net thuis gekomen en al mijn werkzaamheden afgerond! Vanavond lekker relaxen en dan morgen begint mijn vakantie en dus er gaat weer een nieuw avontuur beginnen! Spannend!

Deze week had ik Jaap nog aan de telefoon en hij vond het leuk dat ik hem ga opzoeken in Hong Kong. Hij blijkt in het W-Hotel te zitten op de 56e verdieping. En hij stelde voor om zondag ook lekker aan het zwembad te hangen op de 80e verdieping (!). Had ff op de site gekeken en volgens mij gaat het verblijf in HK helemaal goed komen.

Helaas mis ik wel de verjaardag van Mark en Chiara. Hopelijk kan ik bij terugkomst nog een stukje zelfgemaakte appeltaart krijgen.


Dus nog een nachtje slapen....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee Topper!

We hebben je sms ontvangen hoor! Hoe heb je daar?? Heb je al in het zwembad gelegen? Vertel vertel!!

Liefs,
Stefanie